Regulamin sklepu EkoCraft

Sklep internetowy, działający pod adresem ekocraft.pl, prowadzony jest przez firmę EkoCraft Katarzyna Kroll-Kamień, nr NIP 593-231-64-19, z siedzibą w Tczewie, ul. Leona Wyczółkowskiego 35.

Najważniejsze punkty regulaminu:

  • Wszystkie podane w sklepie ceny są zwolnione z podatku VAT, gdyż prowadzący działalność jest zwolniony z obowiązku jego opłacania.
  • Zamówienia w sklepie można składać poprzez sklep internetowy lub e-mailem: sklep [at]ekocraft.pl
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych w formularzu danych oraz numeru telefonu umożliwiającego ewentualną weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
  • Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej Paczkomatów InPost lub firmy kurierskiej GLS .
    Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki.
  • Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie: przelewem – przedpłatą oraz drogą elektroniczna poprzez platformę płatności TPay lub wybór przesyłki pobraniowej płatnej przy odbiorze.
  • W terminie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
  • Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

Pełna treść regulaminu:

  1.      Postanowienia ogólne
  2.      Realizacja zamówienia
  3.      Gwarancja zwrotu towaru i bezpieczna przesyłka
  4.      2-letnia gwarancja na zegarki
  5.      Ochrona danych osobowych
  6.      Postanowienia końcowe

I. Postanowienia ogólne

  1.      Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zwolnionymi z podatku VAT).
  2.      Zamówienia można składać poprzez koszyk zakupów, formularz dostępny w sklepie internetowym, jak również pocztą elektroniczną na adres sklep[at]ekocraft.pl. Możliwe jest także pisemne złożenie zamówienia poprzez pocztę tradycyjną - listem poleconym lub telefonicznie.
  3.      Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta.
  4.      W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową (strona www, wiadomość e-mail), momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (e-mailem).
  5.      W przypadku złożenia zamówienia przez klienta telefonicznie, momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment przyjęcia zamówienia przez obsługę sklepu do realizacji.

II. Realizacja zamówienia

  1.      Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
  2.      Moment e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna - sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia.
  3.      W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty - każdorazowo podając przyczynę takiego działania.
  4.      Warunki realizacji zamówień nietypowych/personalizowanych na życzenie klienta są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
  5.      Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej Paczkomatów InPost lub firmy kurierskiej GLS . Kupujący w każdym przypadku jest obciążany kosztami dostawy.
  6.      Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.
  7.      Dowód zakupu w postaci rachunku jest dołączany do przesyłki.
  8.      Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

    a) Przelewem na rachunek bankowy. 

    Dane do wpłaty: 
    EkoCraft Katarzyna Kroll-Kamień
    ul. Wyczółkowskiego 35
    83-110 Tczew

    Alior Bank
    nr rachunku 72 2490 0005 0000 4500 1647 5502

b) poprzez platformę płatności TPay

c) zamawiając wysyłkę za pobraniem pocztowym – wówczas płatność następuje przy odbiorze.


Towar wysyłany jest maksymalnie 3 dni robocze po wpłynięciu kwoty na rachunek. Wyjątkiem są wyroby personalizowane, których obróbka grawerska może wynieść 3-5 dni roboczych.

III. Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka

  1.      W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszty przesyłki zwrotnej nie są zwracane.
  2.      Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta lub na konto PayPal, wówczas prosimy o podanie adresu e-mail na jaki konto jest założone. Pieniądze zwracane są niezwłocznie od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
  3.      Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres: ul. Wyczółkowskiego 35, 83-110 Tczew. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

IV. 2-letnia gwarancja na zegarki

W trosce o naszych klientów wydłużamy naszą gwarancję do 24 - miesięcy na wszystkie nasze zegarki.

  • Gwarancja obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Jest ona uznawana tylko wtedy, gdy jest poprawnie zgłoszona, posiada datę sprzedaży produktu, wpisany model zegarka oraz jest przedstawiona łącznie z dowodem zakupu.
  • Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to tylko możliwe i nie dłużej niż w terminie 14 dni roboczych od momentu dostarczenia zegarka do Serwisu EkoCraft.
  • W przypadku dostarczenia zegarka do sklepu jednego z naszych partnerów termin rozpatrzenia reklamacji ulegnie przedłużeniu o czas dostarczenia produktu do Serwisu EkoCraft.
  • W przypadku, gdy w okresie trwania gwarancji, naprawa zegarka nie będzie możliwa, zostanie on wymieniony na nowy zegarek o zbliżonych parametrach bądź na zegarek o identycznej cenie zakupu (model uzgadniamy z klientem).
  • Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • EkoCraft akceptuje roszczenia gwarancyjne bezpośrednio od klienta końcowego jedynie w przypadku gdy produkt został zakupiony bezpośrednio od EkoCraft ( niezależnie od kanału sprzedaży: sklep internetowy, portale sprzedażowe, na których sprzedaje EkoCraft - należy przesłać dowód sprzedaży).
  • Żywotność baterii a zarazem czas eksploatacji zegarka z użyciem jednej baterii w odpowiednich warunkach atmosferycznych wynosi przeciętnie 1 rok od dnia zamontowania baterii w zegarku.
  • Uprawnienia kupującego wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego nie podlegają ograniczeniu czy też wyłączeniu.

 

Sklep EkoCraft zastrzega, iż  nie bierze odpowiedzialności za błędne bądź zniekształcone wyświetlanie informacji o produktach, spowodowane indywidualnymi ustawieniami komputera czy monitora ( barwa, rozdzielczość, jasność ). Te różnice nie mogą być podstawą roszczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych.

W przypadku, uzasadnionego roszczenia gwarancyjnego koszt wysyłki Klientowi nowego bądź naprawionego produktu ponosi Sklep EkoCraft.

W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem w zakresie gwarancji i rękojmi za wady rzeczy sprzedanej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Nasza gwarancja nie obejmuje

  • Uszkodzeń mechanicznych ( wgniecenie , uderzenie , zagniecenie , zbicie szkiełka , zarysowanie szkiełka, zerwanie koronki, odłamań, pęknieć wynikających z uderzenia itp. ) oraz powstałych w ich wyniku wad
  • Zalania, przemoczenia w substancjach ciekłych ( woda, napoje itp. )
  • Zużycia eksploatacyjnego i starzenia się produktu ( zmiany koloru i/lub zmian właściwości materiałów takich jak drewno, paski parciane, skórzane lub bransolety (nasz serwis oferuje możliwość dokupienia dodatkowego paska w cenie 40zł + koszt wysyłki).
  • Ścierania się zewnętrznych powłok, zużycia bądź zarysowania kopert, pasków bądź bransolet
  • Uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem , braku staranności, zaniedbania czy też wszelkich innych konsekwencji zachowań, za które sprzedający nie ponosi odpowiedzialności
  • Zużycia baterii ( koszt wymiany baterii w naszym serwisie wynosi 20zł + koszt wysyłki )
  • Zegarka, na którym były dokonywane czynności przez osoby nieuprawnione ( np. związane z wymianą baterii lub naprawą) lub którego stan oryginalny został zmieniony poza kontrolą naszego serwisu.
  • Zerwania koronki zegarka ( zbyt intensywne i/lub agresywne ) nastawianie odpowiedniej godziny
  • Wad powstałych na skutek użytkowania lub pozostawienia zegarka w nieodpowiednich warunkach, np. zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie, gwałtowne zmiany tych warunków, zamoczenie lub zalanie
  • Odszkodowania za poniesione straty i utracone korzyści w wyniku wad, niedokładności lub niefunkcjonowania zegarka

V. Ochrona danych osobowych

  1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
  2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb dopełnienia zawartej umowy kupna-sprzedaży oraz do celów fiskalnych, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom.
  3. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  4. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania ich usunięcia.

VI. Postanowienia końcowe

  1.      Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy i brzmi on następująco: ul. Wyczółkowskiego 35, 83-110 Tczew.
  2.      Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką potwierdzenia zamówienia.
  3.      O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej - w powitaniu.
  4.      Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  5.      Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd.

 

Polityka prywatności sklepu EkoCraft

Politykę prywatności stworzyłam dla Państwa aby dać gwarancję bezpiecznego korzystania z mojego sklepu. Podstawową zasadą Polityki Prywatności jest to, że nie sprzedaję i nie udostępniam osobom trzecim jakichkolwiek danych personalnych czy adresowych klientów / użytkowników sklepu ekocraft.pl. Dokładam wszelkich starań, aby Państwa dane były bezpieczne, m.in. poprzez szyfrowanie strony protokołami RapidSSL, używanie aktualnego oprogramowania antywirusowego i firewall’a oraz przechowywanie wszelkich dokumentów papierowych „pod kluczem” do którego dostęp mam tylko ja.

 

Administrator Danych

Administratorem danych osobowych uzyskiwanych od Państwa jest Katarzyna Kroll-Kamień, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EkoCraft Katarzyna Kroll-Kamień, z siedzibą przy ul. Wyczółkowskiego 35, 83-110 Tczew, 593-231-64-19 REGON: 365266212, widniejącego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

Dane Osobowe

W czasie korzystania ze sklepu ekocraft.pl  możecie Państwo zostać poproszeni o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza lub w momencie składania zamówienia. Dane, o które zostaniecie Państwo poproszeni, to (w przypadku formularzy zamówień lub założenia konta na sklepie ekocraft.pl): imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu oraz pełne dane adresowe konieczne do wysyłki.

Wymagamy tylko tych danych, które są niezbędne do wysyłki produktu oraz do kontaktu związanego z zamówieniem. Niepodanie wymaganych danych zablokuje możliwość sprawnego i skutecznego sfinalizowania transakcji.

Dodatkowo, w trakcie korzystania ze sklepu, rejestruje on Państwa aktywność w celach statystycznych, zgodnie z regulaminem usług Google Analitycs.

 

Brak Niezapowiedzianych Wiadomości

Nie wysyłam do Państwa niezapowiedzianych wiadomości. Wszystkie wiadomości jakie otrzymają Państwo ode mnie na maila będą dotyczyły zamówienia lub będą odpowiedzią na Państwa zapytania (wysyłając maila poprzez formularz kontaktowy na stronie lub wysyłając zapytanie na adres sklep@ekocraft.pl lub ekocraft@wp.pl wyrażają Państwo wyłącznie zgodę na otrzymanie odpowiedzi na podany adres poczty elektronicznej).

 

Przetwarzanie i archiwizacja danych

Otrzymane od Państwa dane są potrzebne jedynie w celach dopełnienia zawartej umowy (wysyłka wybranym przez Państwa przewoźnikiem – wówczas dane przekazywane są w postaci listu przewozowego do wybranej firmy kurierskiej/poczty, kontakt z Państwem w razie wątpliwości, wysłanie powiadomień dotyczących statusów Państwa zamówienia, ewentualnego postępowania reklamacyjnego/zwrotu czy dalszego serwisu) oraz w celach fiskalnych.

Maile otrzymane w formie zapytań będą archiwizowane wyłącznie w celach statystycznych, poprawy jakości naszego serwisu oraz szybkiej identyfikacji poprzednich zapytań. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na taką archiwizację, proszę o informację w mailu, że po zakończeniu konwersacji mam Państwa wiadomości usunąć. W takim przypadku maile usunę w terminie 14 dni po zakończeniu konwersacji.

Archiwizacja danych dotyczących zamówień następuje po upływie okresu uregulowanego przepisami fiskalnymi.

 

Cookies (Ciasteczka)

Niektóre obszary mojego sklepu ekocraft.pl  mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji. Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla jego użytkownika i jego danych. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.

Czytając, przeglądając zawartość lub składając zamówienie w sklepie internetowym ekocraft.pl  akceptujecie Państwo zasady zawarte w niniejszej Polityce Prywatności.

Jako właściciel sklepu ekocraft.pl  zastrzegam sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności.

 

Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nie wpływają na podstawową zasadę: nie sprzedaję i nie udostępniam osobom trzecim danych personalnych czy adresowych klientów / użytkowników sklepu ekocraft.pl

Szanuję Twoją Prywatność.

Jakie są Państwa prawa w stosunku do danych?

Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, żądania usunięcia oraz prawo przeniesienia danych. Mogą Państwo również domagać się ograniczenia ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację, a także w wypadku udzielenia zgody wycofać udzieloną zgodę w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem.

 

Kto ma dostęp do Państwa danych?

- Ja, w celu udzielania odpowiedzi na Państwa zapytania oraz realizacji zamówień,

- wybrane przez Państwa firmy kurierskie i pocztowe – w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień,

- inni administratorzy danych, którzy przetwarzają Państwa dane we własnym imieniu, jak np. bank;

- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, np. sądy, policja, itp.

 

Nigdy nie sprzedam Państwa danych ani nie wymieniam się nimi w celach marketingowych.

 

Z kim kontaktować się celu realizacji swoich praw?

Wszelkie pytania i uwagi dotyczące warunków korzystania ze sklepu ekocraft.pl oraz ochrony prywatności jego użytkowników można przekazać kontaktując się z nami za pomocą formularza: https://ekocraft.pl/pl/kontakt